З появою абсолютно нового боліда Формули E покоління 3 напередодні 9-го сезону чемпіонату світу FIA Formula E Shell тісно співпрацює з командою Nissan Formula E, щоб забезпечити команді максимум переваг на трасі протягом всієї ери Gen3.
З 2018 року альянс між Shell і Nissan у Формулі E об'єднав дві організації, які поділяють спільне бачення впровадження технологічних інновацій на гоночній трасі, одночасно просуваючи рішення для електронної мобільності на дорогах. Рішення, які допомагають Формулі E, демонструють, як технологія електромобілів (EV) може ефективно задовольнити майбутні потреби споживачів мобільності в усьому світі.
Підтримуючи команду Nissan Formula E, "Шелл" може продемонструвати свої амбіції щодо надання мозаїки екологічно чистих енергетичних рішень для клієнтів на дорогах, сприяючи досягненню своєї мети - стати світовим лідером у галузі зарядних пристроїв для електромобілів та мастильних матеріалів для електромобілів.
Shell Recharge, наша мережа громадських зарядних станцій, обслуговує дедалі більшу кількість автомобілістів у всьому світі, допомагаючи їм заряджатися там, де, коли і як вони хочуть. Тоді як Shell EV-Plus, наш асортимент спеціалізованих мастил для електромобілів, який постійно збільшується, демонструє переваги спеціальних мастильних матеріалів, які використовуються в силових агрегатах електромобілів.
Як і у всіх своїх партнерських відносинах, Shell прагне відігравати вирішальну роль у прагненні команди до високої продуктивності. У межах підготовки до ери Формули E покоління 3 компанія Shell розробила спеціальну серію олив Shell EV-Plus E-Transmission і E-Thermal Fluids, які були ретельно розроблені, щоб витримати екстремальні умови перегонів на повністю електричних транспортних засобах.
Shell і Nissan протестували та вдосконалили ці продукти, щоб переконатися, що вони забезпечують максимальні переваги для силових агрегатів команди Gen3, особливо в таких сферах, як продуктивність, ефективність, довговічність, надійність та екологічність. Як результат – ця співпраця забезпечує ідеальний випробувальний стенд для розробки рідин для електромобілів наступного покоління, перш ніж вони зможуть бути використані для поліпшення досвіду водіння електромобілів на дорогах.
Формула E - це технологічна платформа, яка показує, що можливо для електромобілів завтрашнього дня. У 10-му сезоні Formula E має намір продемонструвати, як швидко розвивається технологія зарядки електромобілів, представивши нові моменти зарядки з надвисокою потужністю 600 кВт - майже вдвічі більше, ніж у найсучасніших зарядних пристроїв для легкових електромобілів у світі.
Як один з найбільших світових постачальників енергії, "Шелл" використовує свої технології та досвід у сфері досліджень і розробок для розробки власних рішень для електромобілів, які допоможуть задовольнити майбутні потреби споживачів у всьому світі.
Shell Recharge вже обслуговує клієнтів на більш ніж 30 ринках по всьому світу і очікує, що до 2030 року матиме близько 200 000 громадських пунктів зарядки. Підтримуючи розвиток таких рішень, Shell надає клієнтам максимально швидкий, зручний, простий і комфортний процес заряджання - і водночас сприяє зменшенню їхнього вуглецевого сліду.
Nissan і Shell також вивчають можливості для поглиблення співпраці на шляху до низьковуглецевого майбутнього. Подібно до того, як Формула E підтримує нульовий вуглецевий слід з моменту свого заснування, обидві компанії залишаються відданими досягненню своїх цілей - стати компаніями з нульовим вуглецевим слідом до 2050 року або раніше, як на треку, так і за його межами.
Shell i Nissan продовжать своє партнерство у знаковому 10-му сезоні Формули Е. Це також знаменує п'ять років партнерства у Формулі Е, демонструючи спільну прихильність як Формулі Е, так і збільшеному впровадженню електромобілів та електромобільних технологій.
Shell рада продовжити свій шлях електрифікації з Nissan у Формулі Е, оскільки разом вони просувають електромобільність як важливий крок на шляху до глобальної декарбонізації транспорту.
Shell знову з радістю демонструє свою технологію Shell EV-Plus Fluids на гоночній трасі Формули E разом з командою Nissan FE, особливо в Токіо - домашній гонці для Nissan - де Формула E увійде в історію в 10-му сезоні, ставши першим чемпіонатом світу з автоспорту, який пройде в столиці Японії.
Формула E також вперше відбудеться в Китаї на Шанхайському міжнародному автодромі з подвійною гонкою та на трасі Мізано, розташованій в історичному регіоні Емілія-Романья на північному узбережжі Адріатичного моря в Італії.
Sacha був оголошений повноцінним пілотом команди Nissan Formula E Team у 9-му сезоні, де він очолив гонитву за титулом Nissan. 24-річний пілот вразив багатьох своєю здатністю адаптуватися до техніки Формули E, здобувши поул-позицію та найшвидше коло Формули E за всю історію на етапі Кейптаун Е-Прі.
У 10-му сезоні Sacha націлений на чемпіонат світу, оскільки він прагне продовжити свій вислужний список перемог і титулів у найпрестижніших гоночних чемпіонатах світу.
Олівер повернувся до команди Nissan на 10-й сезон Формули E. Роуленд дебютував у Формулі E ще в 5-му сезоні, де виграв нагороду 'Новачок року' у своєму першому повному сезоні.
За останні чотири роки він здобув п'ять поул-позицій, шість фінішів на подіумі та одну перемогу.
На посаді директора з глобального автоспорту Томмазо контролює гоночну діяльність Nissan у класах Формула E, Super GT, Prototype та глобальному класі GT3. У своєму першому сезоні з Nissan команда Формули E посіла друге місце в командному заліку.
Томмазо має багатий досвід роботи в автоспорті, очолюючи відділ автоспорту INFINITI з 2014 року. Він також має ступінь магістра економіки Неаполітанського університету Федеріко II.
Леонард Кікбуш — керівник проєкту з розробки трансмісійних рідин у компанії Shell. Він захоплюється технологіями та формуванням більш сталого майбутнього.
Він є відповідальним керівником проєкту з розробки різних спеціальних мастильних матеріалів для електромобілів, таких як Shell EV-Plus та інші рідини для перегонів Формули E.