Каталог товарів Shell

Shell та Hyundai

10 жовт. 2022 рShell продовжує своє феєричне та успішне партнерство з Hyundai Motorsport у Чемпіонаті світу з ралі FIA (WRC) як чинний Чемпіон серед виробників.

Shell продовжує партнерство з Hyundai Motorsport WRC на три роки

Shell і Hyundai Motorsport офіційно оголосили про продовження свого багаторічного партнерства, залишившись титульним спонсором і технічним партнером команди FIA World Rally Championship (WRC) ще на три роки.

Зміна рельєфу в Чемпіонаті світу з ралі

Зміна рельєфу в Чемпіонаті світу з ралі

Як титульний спонсор і технічний партнер команди Hyundai Shell Mobis World Rally Team, "Шелл" підтримує Hyundai Motorsport, забезпечуючи їх мастильними матеріалами з моменту приєднання до WRC у 2014 році.

Наше партнерство з Hyundai. Будучи партнерами з Hyundai з 2005 року, коли вперше було підписано Глобальну угоду про співпрацю, ми прагнули вивести цю асоціацію на елітний рівень світового ралі. Перенесемося у 2014 рік, коли наше технічне партнерство вийшло на новий рівень, і ми почали співпрацювати з командою Hyundai Motorsport, що зрештою призвело до перемоги у Чемпіонаті виробників у 2019 році.

Оскільки водії та їхні автомобілі борються з екстремальними температурами, які можуть опускатися до -30ºC і підніматися до 50ºC, а також з великою висотою над рівнем моря і складним дорожнім покриттям, календар WRC гарантує, що перед інженерами "Шелл" стоїть завдання забезпечити елітні експлуатаційні характеристики мастильних матеріалів за будь-яких умов.

У цих екстремальних умовах у поєднанні з гоночним менталітетом повна довіра до свого автомобіля має вирішальне значення для того, щоб викластися на повну, і з моменту старту в серії WRC в 2014 році Hyundai Motorsport забезпечила повну надійність двигуна і відсутність проблем зі зносом завдяки використанню оливи Shell Helix Ultra. Фактично, Shell допомогла команді отримати додаткові 1,5 кінські сили, що в середньому становить шість секунд переваги в кінці кожного ралі, завдяки повній впевненості в управлінні автомобілем Hyundai i20 WRC.

Ми усвідомлюємо, що наші клієнти заслуговують на таку ж якісну продукцію, як і команда Hyundai Motorsport, тому ми використовуємо всі наші знання, отримані за шість років роботи над якісними та надійними двигунами для WRC, і впроваджуємо їх безпосередньо у ваш автомобіль, щоб він також працював з максимальною віддачею, незалежно від погоди та місцевості.

Знайомство з командою
Thierry & Nicolas

Тьєррі Ньовілль вперше опинився в центрі уваги після того, як у 2008 році здобув першу в кар'єрі перемогу на RACB Rally Content, бельгійському змаганні, метою якого було знайти наступного найкращого молодого ралійного гонщика. Його кар'єра продовжилася в тому ж успішному руслі, коли в 2010 році він здобув свою першу перемогу в класі в своєму дебютному сезоні на Чемпіонаті світу з ралі серед юніорів.

Приречений на найбільший етап ралі, Тьєррі був запрошений як пілот пілота в WRC в 2012 році. Пізніше він приєднався до дебютного сезону нової команди Hyundai Shell World Rally Team у 2014 році, здобувши першу перемогу на Rally Deutschland, випередивши свого напарника Дані Сордо. Разом з другим пілотом Ніколя Жільсулем Тьєррі посів друге місце в чемпіонаті водіїв у 2019 році.

Ніколя Жільсул вперше взяв участь у регіональних змаганнях з водіння у 2000 році і відтоді був закоханий у світ ралі. Він дебютував на міжнародному рівні у 2004 році, а згодом став учасником Чемпіонату світу з ралі у 2007 році. Нині бельгієць є другим пілотом Тьєррі Ньовіля в команді Hyundai Motorsport Team, цю посаду він обіймає з 2011 року.

Ніколя допоміг команді Hyundai Motorsport здобути першу в історії перемогу в WRC на Rally Deutschland у 2014 році. Він також фінішував другим у WRC у 2018 та 2019 роках разом з Ньовілем.

Dani & Carlos

Перший досвід участі в автоспорті Дані отримав на двох колесах у мотокросі, коли йому було лише 12 років. Після коротких експериментів на мотоциклах Дані вирішив змінити два колеса на чотири і потрапив у феєричне ралі. Дані народився в Торрелавегга, Іспанія, і вперше увірвався в WRC в 2003 році, беручи участь в Ралі Каталонії. Його перша перемога відбулася через 10 років на Rally Deutschland, після чого він приєднався до команди Hyundai Motorsport. Його другим пілотом є іспанець Карлос дель Барріо. Дані визнаний одним з найдосвідченіших і найпослідовніших учасників ралі, який взяв участь у більш ніж 150 ралі, забезпечивши понад 40 фінішів на подіумі у своїй кар'єрі.

Карлос дель Барріо має великий досвід участі в ралі, вперше він прийшов у цей вид спорту в 1987 році, але тільки в 1994 році він зробив свої перші кроки в WRC. Після значних успіхів Карлос об'єднав зусилля з молодим співвітчизником Дані Сордо у 2004 році. Після перерви пара повернулася в один автомобіль у 2011 році, що призвело до трьох подіумів і перемоги на Rallye Deutschland 2013 року. Дует, що повернувся, буде брати участь в окремих змаганнях з Hyundai Motorsport.

Sebastien & Daniel

Один з найуспішніших гонщиків в історії WRC, Себастьян Льоб виграв дев'ять титулів WRC за свою блискучу кар'єру. За молодих років Лоеб займався гімнастикою, але в середині дев'яностих зацікавився автоспортом на автоспорт і став домінантним у цьому виді спорту. Його перша перемога в WRC відбулася в Німеччині в 2002 році, а його надзвичайна серія чемпіонських титулів розпочалася в 2004 році. Спочатку Лоеб пішов з WRC у 2013 році, але сенсаційно повернувся у 2018 році. Легендарний гонщик приєднався до команди Hyundai Motorsport у 2019 році для участі в шести ралійних кампаніях.

Даніель Єлена є найуспішнішим другим пілотом в історії WRC завдяки 79 перемогам, здобутим разом із Себастьяном Льобом. Даніель став другим пілотом в 1997 році і швидко сформував партнерство з Себастьяном. Вони разом досягли перших успіхів і швидко перейшли до класу Чемпіонату світу з ралі. 2002 рік став початком одного з найуспішніших періодів в історії спорту, вони здобули свою першу перемогу в Німеччині і лише на одне очко не вистачило для завоювання титулу наступного року. 2004 рік став початком неймовірної серії з дев'яти титулів поспіль. Даніель повернувся в WRC в 2019 році разом із Себастьяном і взяв участь у шести етапах, виступаючи за Hyundai Motorsport.

Ott & Martin

Отт дебютував у WRC в Португалії в 2009 році, а наступного року перейшов до повноцінної сезонної кампанії. Він швидко продемонстрував свій потенціал, здобувши дебютний подіум на передостанньому етапі року на Сардинії. 2017 рік став його проривним сезоном у спорті, коли він здобув дебютну перемогу на Сардинії, а за нею - перемогу в Німеччині. У 2019 році він став чемпіоном WRC з п'ятьма перемогами. У 2020 році розпочинається новий розділ, коли він разом із другим пілотом Мартіном приєднується до команди Hyundai Motorsport, щоб взяти участь у всіх раундах як захисник.

Дебютувавши на ралі як другий пілот в 2003 році, Мартін отримав великий досвід участі в автоспортивних змаганнях на батьківщині, а в 2010 році разом з Карлом Круудою дебютував у WRC на ралі Йорданії. Він почав працювати з Оттом Тянаком у 2016 році, а у 2017 році виграв свій перший в історії екіпаж на Rally Italia Sardegna. З 2018 року екіпаж здобув кілька перемог, а в тріумфальному сезоні 2019 року здобув звання водія і другого пілота.

Поділитись
Дізнайтесь більше про Shell