Каталог товарів Shell
img

Відповіді на складні запитання

20.01.2024, 17:07:17

SHELL ВІДПОВІДАЄ НА СКЛАДНІ ЗАПИТАННЯ ФАХІВЦІВ З МОТОРНИХ МАСТИЛ

Незалежно від того, новачок ви в обслуговуванні автомобіля чи досвідчений професіонал, завжди є що дізнатися про моторну оливу.

Shell звернувся до ентузіастів моторних мастил у компанії Bob Is The Oil Guy або BITOG, щоб дізнатися, які питання є головними. Технічний науковець Shell і фахівець з автомобільних мастильних матеріалів, Шон Нгуєн, занурюється в науку інтервалів заміни, роз’яснює відмінності рецептури та покращує знання про моторну оливу як новачків, так і професіоналів. 

КОРИСТУВАЧ BITOG: Я володію Honda CR-V 2016 року випуску з двигуном K24W 2,4 л. Спочатку автомобіль не потребував додавання мастила між його замінами. Однак після переходу на Shell Ultra Platinum 0W-20 мені довелося додавати приблизно півкварти під час кожного інтервалу заміни, який коливається від 3518 до 3685 миль. Двигун не має зовнішніх підтікань мастила. Чи нормальний такий рівень споживання мастила?

SHELL: Типовим є те, що двигун під час роботи використовує трохи мастила для змащування поршневих кілець і гільз циліндра. Велика витрата мастила (більше кварти) також може бути викликаний зносом кілець і гільз циліндра. Однак втрата половини кварти зазвичай не є ознакою серйозного занепокоєння. Використання Shell Ultra Platinum є хорошим вибором, оскільки воно забезпечує неперевершений захист від зношування. Він також відновлює втрачену продуктивність двигуна через можливе накопичення шламу та лаку.

КОРИСТУВАЧ BITOG: Раніше компанія Shell рекламувала, що їхня нафта має технологію чистого горіння, але більше не рекламує це. Чи є PUP все ще чистою оливою?

SHELL: Сучасні синтетичні моторні мастила розроблені для зменшення втрат та збереження продуктивності двигуна, але мінімальні втрати є звичайними при щоденному використанні. API та OEM-виробники ввели специфікації та обмеження щодо леткості, викидів і вмісту сульфатної золи. Це дозволяє моторному мастилу горіти чистіше, якщо воно витікає в камеру згоряння через знос або витік.

КОРИСТУВАЧ BITOG: Чи правда, що загальне лужне число (TBN) для Shell Ultra Platinum не повинно бути дуже високим через його базову масу та добавки? Чи є низький TBN частиною формули цього мастила?

SHELL: TBN більше не є визначальним фактором ефективності завдяки кращій базовій масі та присадкам, які використовуються у складі моторної оливи. Олива здатна краще протистояти окисленню та утворенню кислоти, що призводить до меншої кількості кислотно-нейтралізуючих базових присадок і, отже, до нижчого TBN.

КОРИСТУВАЧ BITOG: Чому деякі схвалення OEM позначені як «Відповідає або перевершує», а на інших — «Схвалено» або «Рекомендовано для»? Зокрема, чи можете ви пояснити, як це працює для європейських специфікацій, оскільки ви не можете «самозатвердити» для них, як специфікації API або ACEA?

SHELL: коли на продукті написано, що він «відповідає або перевищує» вимоги, це зазвичай означає, що продукт перевірено незалежною лабораторією, а дані відповідають/перевищують обмеження, встановлені цими стандартами. Отримати схвалення означає, що випробування продукту було надіслано до комітету специфікацій або OEM. Потім комітет/OEM надав сертифікат схвалення для використання.

КОРИСТУВАЧ BITOG: Чи бере участь Shell у розробці ILSAC GF-7, яка має бути ліцензована у 2025 році?

SHELL: Так, Shell готується до запуску GF-7 і планується отримати схвалені продукти до дати ліцензування.

КОРИСТУВАЧ BITOG: чи збільшиться доступність Shell Ultra Platinum і Shell Platinum Euro LX? Їх дуже важко знайти, і вони, як правило, вищі, ніж у конкурентів.

SHELL: Цього року Shell Ultra Platinum став доступним у Advance Auto Parts, тож продукт тепер доступний у магазинах та онлайн. Він також з’явиться в деяких магазинах Walmart у 2024 році та доступний онлайн на Walmart.com і Amazon.

КОРИСТУВАЧ BITOG: Я помітив, що деякі інші виробники мастил випустили мастила з рейтингом API SP Euro A3/B4. Shell планує зробити те саме?

SHELL: Так, доступні Shell Platinum Euro SAE 0W-40 і 5W-40 і є мастилами з рейтингом API SP, Євро A3/B4.

КОРИСТУВАЧ BITOG: Shell SAE 30-weight ідеально підходить для старих двигунів газонокосарки? Чи є варіант із більшою кількістю цинку? Або Rotella SAE 30-weight варто розглядати як більш міцний варіант?

SHELL: Так, Shell SAE 30-weight можна використовувати для старих газонокосарок.

КОРИСТУВАЧ BITOG: Я не бачив Shell на полицях в Австралії. Чи можна його продавати під іншою маркою?

SHELL: Shell недоступний в Австралії. Для продукції за межами Північної Америки ми ліцензуємо автомобільні моторні мастила під брендом Shell Helix.

КОРИСТУВАЧ BITOG: Ваше Platinum 5w-30 має тонкий склад при робочій температурі, і багато хто тут стверджує, що воно швидко знищується або розбавляється до 20 Вт. Platinum 0w-20, з іншого боку, розроблено на товстій стороні діапазону. Чи навмисно Shell обирає таку робочу в’язкість? Чому одна олива «рідка», а інше «густа»? Чи це має значення, коли мова йде про кінцеву мету зробити наші двигуни якнайдовшими?

SHELL: Це правда, що API J300 дає діапазон в’язкості для відповідності конкретним класам SAE. Інколи ми можемо вибрати суміш товщі або рідші на основі багатьох факторів, включаючи потреби OEM, вимоги до продуктивності та коригування виробництва. Ці незначні зміни контролюються базовою олією «made with natural gas» і пакетом високоефективних присадок у Shell Platinum, які розроблені, щоб підтримувати продукт у межах якості протягом усього інтервалу заміни мастила, щоб забезпечити повний захист вашого двигуна. 

КОРИСТУВАЧ BITOG: Яким був ваш продукт Z-7?

SHELL: Лінійка продуктів Z-7 була представлена на початку 1940-х років, щоб привернути увагу до семи унікальних добавок у рецептурі Shell. На початку 1980-х років цю лінійку продуктів було припинено. Рецептура Shell суттєво змінилася протягом багатьох років, щоб включити нові хімічні добавки, дослідження та промислові специфікації. Але відданість якості та ефективності залишається в кожній пляшці Shell.

КОРИСТУВАЧ BITOG: Порівнюючи технічні характеристики одного мастила з іншим, на що конкретно слід звернути увагу, щоб визначити, яка з них буде найкращою для екстремального холодного запуску? (-40 градусів і нижче)

SHELL: Для показників потоку при низькій температурі та показника прокачуваності моторного мастила найкраще дивитися як на дані CCS (Cold Crank Simulator, ASTM D-5293), так і на MRV. Значення MRV — це «виявлено, що в’язкість, виміряна при цій напрузі зсуву, дає найкращу кореляцію між температурою, при якій в’язкість досягла критичного значення, і граничною температурою відмови насоса в двигунах» (ASTM D4684). На основі цих точок даних, а також даних про в’язкість, ви можете визначити продуктивність при екстремально холодних стартах.


Більше в Inside