Shell Helix Ultra ECT C6 0W-20 — повністю синтетична моторна олива нового покоління, розроблена з урахуванням потреб сучасних високотехнологічних двигунів. Створена з природного газу за допомогою запатентованої технології Shell PurePlus, вона забезпечує виняткову чистоту базової оливи (99,5%) та мінімальний вміст домішок. Це дозволяє підтримувати двигун у відмінному стані, навіть після великого пробігу.
ЗамовитиShell Helix Ultra ECT C6 0W-20 відповідає жорстким вимогам виробників BMW та Mercedes-Benz, а також міжнародним стандартам.
Специфікації:
API SP
ACEA C5, C6
Офіційні схвалення:
BMW LL17FE+
MB-Approval 229.71
MB-Approval 229.72
Відповідає вимогам:
Ford WSS-M2C-954-A1
FIAT 955535-CR1
FIAT 955535-GSX
Завдяки технології Emission-Compatible Technology (ECT) олива сумісна з сучасними системами очищення відпрацьованих газів — бензиновими та дизельними сажовими фільтрами. Це допомагає зберігати їхню чистоту та ефективність, водночас підтримуючи стабільну роботу двигуна.
Shell Helix Ultra ECT C6 0W-20 підходить для бензинових, дизельних та газових двигунів, сумісна з біодизелем і бензиновими сумішами з етанолом. Це робить її універсальним рішенням як для сучасних легкових автомобілів, які мають підвищені екологічні вимоги.
На відміну від традиційних синтетичних олив, виготовлених із нафти, Shell Helix Ultra ECT C6 0W-20 створюється з природного газу. Унікальний процес газо-рідинного перетворення (GTL) формує стабільні молекулярні зв’язки*, що забезпечують:
Shell Helix Ultra ECT C6 0W-20 поєднує новітні технології Shell з вимогами провідних автовиробників. Вона гарантує захист, ефективність і довговічність двигуна, зберігаючи його продуктивність навіть на піку навантаження. Це ідеальний вибір для сучасних автомобілів, що вимагають максимальних стандартів якості та енергоефективності.
ЗамовитиПримітки:
¹ На основі випробування API Sequence VIE, у порівнянні з галузевим еталонним зразком.
² На основі тестів API Sequence IVB та VIII, у порівнянні зі специфікацією API SP.
³ На основі тесту летючості NOACK і вимог виробників обладнання.
⁴ На основі моторних тестів ACEA M271EVO, Toyota 1KD-FTV та EP6CDT, у порівнянні з вимогами ACEA C6.
⁵ На основі тесту Sequence IX LSPI у порівнянні з вимогами ACEA C6 щодо LSPI.
* Базується на вмісті парафінових вуглеводнів і підвищеному рівні ізо-парафінів порівняно з типовими базовими оливами групи II та III.