Каталог товарів Shell
img

Що вам потрібно знати про API SN PLUS

20.01.2024, 19:59:16

ЩО ВАМ ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО API SN PLUS

Дізнайтеся про API SN PLUS, нову специфікацію моторного мастила для двигунів з турбонаддувом

Підтримка продуктивності вашого автомобіля означає захист двигунів з турбонаддувом від низькошвидкісного попереднього запалювання (LSPI). Автовиробники є рушійною силою розробки API SN PLUS, нової додаткової специфікації моторних олив, які захищають двигуни з турбонаддувом. Продукти Shell із цим позначенням захищають від LSPI. 

Що таке «API SN PLUS»?

API SN PLUS — це нова специфікація, розроблена для двигунів з турбонаддувом, яка розробляється у відповідь на запит автовиробників щодо моторних мастил, які захищають від низькошвидкісного попереднього запалювання (LSPI). LSPI — це стан двигуна, який, як відомо, виникає в двигунах з прямим уприскуванням бензину з турбонаддувом (TGDI), який можна пом’якшити, змінивши склад моторного мастила.

Чи пропонує Shell будь-які моторні мастила, що відповідають API SN PLUS?

Так! Усі наступні продукти Shell мають ліцензію Американського інституту нафти як такі, що відповідають специфікаціям нової категорії API SN PLUS:

Повністю синтетичні моторні мастила Shell Platinum — SAE 0W-20, SAE 5W-20, 5W-30 і SAE 10W-30

Повністю синтетичні моторні мастила Shell Platinum — SAE 0W-20, SAE 5W-20, SAE 5W-30 і SAE 10W-30

Моторні оливи Shell Gold — SAE 0W-20, SAE 5W-20, SAE 5W-30 і SAE 10W-30

Коли ці продукти будуть на полицях?

Ще 1 травня 2018 року продукти Shell , що відповідають специфікації API SN PLUS, матимуть оновлену упаковку з новим API SN PLUS Donut на полицях роздрібних торговців у Сполучених Штатах і Канаді. Тим часом формула Shell Platinum Full Synthetic, Shell Platinum High Mileage Full Synthetic і Shell Gold, які зараз представлені на полицях роздрібних продавців, все ще відповідає новій специфікації API SN PLUS, яка базується на галузевих тестах.

Чи побачу я API SN PLUS на пляшці?

Так, продукти Shell , які відповідають специфікації API SN PLUS, мають нове позначення API Donut на пляшці ще з 1 травня 2018 року.

Чому промисловості потрібна додаткова специфікація моторного мастила «API SN PLUS»?

Специфікація мастила API SN PLUS призначена для доповнення API SN і ILSAC GF-5 та спрямована на усунення зростаючого впливу низькошвидкісної системи попереднього запалювання в бензинових двигунах з турбонаддувом і прямим уприскуванням (TGDI).

Високий тиск від турбонаддуву в поєднанні з прямим упорскуванням палива в камеру згоряння в цих менших двигунах TGDI робить їх чутливими до явища, відомого як низька швидкість попереднього запалювання, або LSPI. Хоча механізм LSPI ще не повністю зрозумілий, дослідження показали, що властивості моторного мастила можуть бути сприяючим фактором. Виробники автомобілів можуть зменшити LSPI, регулюючи умови роботи двигуна, але при цьому перешкоджають деяким високоефективним умовам роботи двигуна.

На тлі зростання занепокоєння щодо LSPI серед автовиробників стала очевидною нагальна потреба в додатковій специфікації мастил. Ця нова додаткова специфікація, відома як API SN PLUS, включає протокол тестування для API SN і спеціальний тест для LSPI — тест API Sequence IX.

Що таке низькошвидкісне попереднє запалювання?

Низькошвидкісне попереднє запалювання (LSPI) — це ненормальне явище згоряння, яке спостерігається на низьких обертах двигуна, коли паливо-повітряна суміш у камерах згоряння запалюється до моменту запалювання. LSPI може спричинити детонацію двигуна, зламані свічки запалювання та тріщини поршнів, а у важких випадках — катастрофічну поломку двигуна.

Існує кілька теорій про те, що викликає LSPI у зменшених двигунах TGDI, хоча загальновизнано, що моторні мастила можуть відігравати певну роль. Дослідження показали, що під час LSPI крапля мастила в циліндрі може поєднуватися з краплями палива, створюючи гарячі точки в камері згоряння та спонукаючи до запалювання до того, як має відбутися момент запалювання. Дослідження також показали, що моторні мастила можуть бути змінені, щоб значно зменшити їх внесок у LSPI, що є метою нової додаткової специфікації API SN PLUS.

GM вирішив звернути увагу на LSPI, представивши специфікацію dexos1™ Gen 2, яка набула чинності 1 вересня 2017 року.

Які тести використовуються, щоб визначити, сприятиме моторна олива LSPI чи ні?

Консультативна група Auto-Oil, яка розробляє стандарт, замовила новий метод тестування для LSPI. Цей тест базується на двигуні Ford і позначається як тест API Sequence IX. Продуктивність LSPI також перевіряється в спеціальному тесті LSPI General Motors, який є частиною їхнього протоколу тестування dexos1™ Gen 2. 

Як дізнатися, чи потрібно моєму автомобілю моторна олива API SN PLUS?

Щоб дізнатися, чи ваш автомобіль має двигун з турбонаддувом і потребує мастила API SN PLUS, рекомендуємо переглянути посібник користувача вашого транспортного засобу. Хоча не всі двигуни потребують додаткового захисту від LSPI, усі продукти Shell, що відповідають API SN PLUS, також відповідають або перевищують усі стандарти API SN.


Більше в Inside